Gooood morgon!

Då sitter man här i soffan med ett strålande humör....ser ur snön faller ner utanför fönstret....kan inte låta bli att tycka att det är mysigt när det snöar..


Vad händer idag då?
Jaaa ni jag ska nog inte göra så mycket förutom att plocka undan lite här hemma...kul va? eller inte....

Är så sugen på att baka en tårta...men lite onödigt eftersom att jag inte äter det själv :D


Den här tårtan gjorde jag när jag fyllde år :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Towa

Haha god tårta :)

2009-02-05 @ 23:08:04
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Tony

D där såg jävligt gott ut. Tycker definitivt att du ska baka den och så bjuder din gamla chef på en "liten" bit. >:o) läget annars då?

2009-02-06 @ 08:10:41
Postat av: Melinda

Grattis du blev den utvalde som vann min design =) Nu är det så att jag behöver ju 2 bilder, på dig eller något som ska vara i dom 2 ramarna =) maila mig de bilder du vill ha och även ditt login och lösen så jag kan fixa in designen till dig =) Vill du ha in designen redan ikväll så kan jag göra det på direkten så fort jag motagit ditt mail =)



GRATTIS igen!



Kram Melinda

2009-02-06 @ 18:26:12
URL: http://welons.se
Postat av: Melinda

Jo en sak till =P

Skriv även va du vill ha som text i headern =)

2009-02-06 @ 18:28:42
URL: http://welons.se
Postat av: Jonna

Du kan få baka en tårta till hugo om du vill....11 mars vet nu

2009-02-07 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0