Fan fan fan

Har precis suttit och pratat lite med min babe....men min cam funkar inte...lite roligare att se vem man pratar med kanske!!!!Ingen som har en att låna ut så fort som möjligt ???????

Pratade kanske i 15 minuter men sen va babe så trött så han skulle gå och lägga sig men vi skulle prata mer imorgon kväll och tills dess ska jag försöka att hitta nån med en cam som villlåna ut den!!!

Åhhh det var så underbart att se och höra honom!!!

Ne nu ska jag gå och bädda ner mig och lydia ochkolla på tv och mysa

Imorgon är Ida ledig så då skulle hon komma till mig....kanske ska slå på stort och bjuda henne på frukost...scones och the...hmm..ja kanske :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

oooo va gott det tackar jag inte nej till;)

Ska bara ta hand om stallet så ringer jag=) puss puss

2009-02-11 @ 08:38:55
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhh vilken fin sida du hade fått då;) Mattias hitta sin cam igår. Vet inte om den funkar me du får gärna prova om du vill. Puss;)

2009-02-11 @ 13:24:29
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0