Vinterkryss

Ja jag har suttit och kollat på vinterkrysset nu ikväll medans macke har suttit klistrad vid xbox:et.......det är ju tur att vi har flera tv apparater iallafall...
Igår var vi ju som sagt inne i stan och hälsade på mormor...usch hon va rätt så dålig tyckte jag :( inge kul att se sina nära må dåligt!! bara att hålla tummarna att det blir bättre snart
Sen har jag märkt att alla har sån nyårs nojja...hahahahaha...själva så ska vi bara vara hemma och laga mat faktiskt.....ja det blir väl lite vin med men annars så blir det lungt.....ska försöka att hålla macke vaken till tolvslaget iår iallafall :)
Och snart är det sälen som gäller.....ska bli underbart skönt att komma hemifrån faktiskt och tänka på annat för en gångsskull....måste försöka att hitta lite spel att ta med upp med :)
Ne nu ska jag nog ta och gå och lägga mig faktiskt så roligare blir det inte!!!!
hej hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Matillda

Haha, känner igen det där. Fast Christoffer sitter mest och kollat på fotboll/spelar fotbollspel på datorn. Då är det tur att det finns flera tv-apparater hos fam. Andersson!

2010-01-04 @ 22:19:21
URL: http://enterthemworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0