Mmmhhhmmmm

Då har man fått klagomål av Macke att man är dålig på att uppdatera...men jag har verkligen ingen lust :) men det är väl bäst att skriva någe
Vi nhar ju som sagt byggt om köket och det vart hur bra som helst och jag är super nöjd....men det är ju vissa saker som fortfarande inte är uppsatta...så som lister och en del hantag...men det är ju inget jag kan själv liksom! men men nån gång blir det väl gjort!
Snart är det jul och det ser ut som att vi får en vit julafton för det har snöat som bara den...och det snöar fortfarande.....men det är så himla mysigt!!! Det var ju flera år sen det var såhär mycket snö....och jag tjuter inte för jag älskar snöööööö!!!
Och jag längtar till julafton som ska firas hemma hos mamma o pappa med släkten.....ja macke och jag delar på oss även detta år men det blir väöl så.....det får gå!
Ne nu ska jag gå och kolla till julskinkan som står i ugnen!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Matillda

Håller med Macke om uppdateringen ;)

2009-12-22 @ 15:15:43
URL: http://enterthemworld.devote.se
Postat av: Gonzo

Det gör jag med, han verkar vara en klok typ den där Macke!

2009-12-28 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0