Onsdag

Jaha då var det rdan onsdag då....har varit ledig mån,tis,ons och omorgon kommer macke hem och jag jobbar tills söndag.....det känns ju mindre roligt..men men sånt är livet har jag hört...

men nästa vecka ska jag försöka att få ledigt helgen....för det är kräftskiva+släktträff hos mackes familj den helgen och förra året kunde varken han eller jag vara med för båda jobbade..men iår är ju han hemma så jag ska verkligen försöka att få ledigt.

Ikväll har jag haft en sån fruktansvärd migrän att jag inte visste var jag skulle ta vägen efter ett tag....stängde in mig i sovrummet och drog ner i fönstret och släckte alla lampoor och lyssnade på lugn musik och sov ett tag och jag vaknade med en mycket mildare huvudvärk....men nu är dte dags att släcka snart igen känner jag!

Här är några av dom cupcakes jag gjorde härom dagen:










Längtar tills imorgon då min babe kommer hem igen!!!!!
Älskar han av hela mitt hjärta

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Fan va duktig du e då!!

2009-08-20 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0