Måndag

Ledig idag och det är tomt här hemma nu när macke börjat jobba igen....uäääckkk :)

Satte klockan på 9 för att jag tänkte gå upp tidigt och röja och tvätta....vaknade kl 10 :) inget minne av att klockan ringt och att jag har stängt av den...haha måste ha varit trött:)
Men när jag nu vaknade försent så var min motivation till allt borta...men hade bokat en tvätttid vid halv 11 så det var ju bara att slänga ihop allt pch gå ner.....det är förbaskat tråkigt att tvätta för den delen!

Har plockat iordning i köket lite....och såg att fönstret var skitigt som tusan....så snart ska jag ner till affären och köpa fönsterputs för mitt har tagit slut.....sen blir det att tvätta fönster hela kvällen...wooowwww
Föresten så håller jag på att baka cupcakes nu....blev sugen på det så det var bara att börja :) Kommer nog bligott som tusan...ja ni vet väl vad jag äter ikväll...hahahaahaha

jag läger in bilder på hur dom blev lite senare...

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0