Idag är det dagen

Idag är det dagen dåmin ena älskade bror gifter si och han och carro blir fru och man...lite häftigt alltså! och jag blir gudmor åt älskade lilla dennis :D


mitt schema idag ser ut såhär

08.00 Klockar ringer
08.40 åka till gusum
09.00 klippa mig hos malin och bli fin
10-11 åka hem och köpa och packa ner det sista
12.00 kolla listan så att jag har fått med mig allt som ska med
12.15 åka till gusum och hämta upp mamma för att sen åka till sörping och fixa det sista med tårtorna
13.45 Försöka att hinna byta om med och sen möta upp macke och pappa för det sista finliret
14.30 nu räknar vi med att vi är vid kyrkan
15.00 nu är det dags för bröllop och Dop



nu måste jag gå....skriver mera imorgon och lägger in kort för kameran kommer gå varm :)




Skänker en extra tanke till Ida och hennes familj idag <3

Lämna ett avtryck :)
Postat av: ida

Tack älskade vän<3

2009-08-07 @ 09:02:05
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill se alla kort från bröllopet!

2009-08-10 @ 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0