Fredag

Faaan så dum i huvet jag är....jag tror jag börjar bli vecko vild alltså! Skrev ju i mitt tidigare inlägg att vi skulle på släktträff+kräftskiva hos mackes pappa m familj nästa helg...och att jag skulle försöka att få helgen ledig så vi kunde vara med!
Så ringde macke igår morse och vi pratade lite och så sa han...jaha är du ledig på lördag nu då? Va säger jag....vi ska inte göra nåt på lördag så därför jobbar jag denna helg så att jag kan vara ledig nästa så vi kan åka till din pappa....då säger han att det är nu på lördag det är!!!! Faaan jag har snubblat till helgerna ordentligt...och jag jobbar 12-22 på lördag och det finns ingen jag kan byta med :( Faaaan vi som verkligen ville vara med :(:(:(
Får väl se om jag kan gå tidigare ändå från jobbet så att vi kan vara med lite iallafall......faaaaaan va dum i huvet jag är ibland....blir så trött


Ne nu ska jag åka till jobbet och jobba 10-22...weeeeeee


Pusss heeeeej och önska mig lycka till imorgon,hoppas jag kan gå hem tidigare.....


Flresten så är Macke hemma nu.....weeeeeeeeeeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0