TisdagMorgon

Jaha då sitter man här och kl är 8....gick upp skapligt idag :)

Ida kommer ju sen vid typ halv 10 och jag måste fixa lite saker innan hon kommer som att duscha,gå med Lydia och äta frukost och göra iordning mig...Får väl se vad som sker idag....hoppas det är varmt ute så att jag ida och stina kanske kan ta en glass i solen....årets första glass liksom :)

Imorgon bär det ju av till sörping med Ida och tette....ska bli dunder kul faktiskt...på tal om det så måste jag gå in och se hur vädret ska bli!

Puss hejeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Kanon :) vart bor du någon stans då? tänkte att vi är väl hos den som bor närmast eller ? kram

2009-04-07 @ 12:35:11
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej , jag bor i kimstad. tar max 15 min att åka in :) så vi kan juh vara här och dricka lite innan ? så kör min karl in oss ?

2009-04-07 @ 16:23:24
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0