Snart

ja snart är jag klar med tvätten...bara 2 maskiner kvar..puuuhhh så skönt :)

Åhh jag är så sugen på att tatturea mig igen men den jag vill göra som jag har varit sugen på i många år....vågar jag nog inte göra....det känns som att den kommer göra ooooooonnnnttttt :D

Hallå hörde ni att det ska bli värsta sommarvädret i helgen? sååå underbart med sol och värme...man blir på ett helt annat humör då :) jag är varm nu men det är för att jag bott i tvättstugan hela morgonen med torktummlaren på för fulla muggar och torkrummen :)

Gick in och kollade min besöksstatistig igår och OJ vad chockad jag var att den hade gått upp så mycket...hoppas att några läsare stannar kvar iallafall :)


slänger in en bild på Tatueringen jag vill göra så kan ni ju säga vad ni tycker









Lämna ett avtryck :)
Postat av: JOnna

AS grym såklart!! O du sara.....du vågar!!!

2009-04-22 @ 10:40:11
Postat av: Sara

Kanon snygg! det gör inte så ont! det är bara ta tjuren vid hornen och göra det! du kommer va stolt efter :D

2009-04-22 @ 19:05:18
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0