pasta sallad och mys i soffan

Nu sitter jag här mätt och belåten....blev pasta sallad med kasler nerskurren i bitar och vitlöksbröd...nam nam nam :)
Låg i älsklingens knä och kollade på taland :) blir irriterad på att en del kan trolla så bra :)

Annars idag så har den bestått av att macke var till läkaren och det slutade med en penecilin kul i 10 dagar och tabletterna var HUR stora som helst och dom ska han ta 3 om dagen...jag skulle inte änns klara av att svälja dom....så stora är dom verkligen!
Sen uträttade vi lite ärrenden och sen hem och städa....så skönt att göra det till helgen :)
Vi tog en promenad i solen på eftermiddagen och busade med Lydia...släppte lös henne och kastade pinnar och jagade varandra....hon va helt slut när vi kom hem :)

Jag stod och diska förut och fick en sån här jobbig känsla i kroppen....undra om man kan tänka omedvetet?? jag jag stod och kännde efter vad det va som jag var "orolig" för....och jag kom fram till att det var för att macke snart åker iväg :( fattar inte hur jag ska klara mig....fruktansvärt jobbigt...han åker den 10:e maj och kommer hem lagom till midsommar och blir hemmma några dagar för att sedan åka igen i 6 veckor :(

Oj nu har visst älsklingfen satt i en ny film som mamma va nere med härom dagen så det blir lite mer mys i soffan nu :)


Imorgon är det kalas hos mackes pappa för hela slanten och på söndag skulle det visst vaea paintball:) som att jag ska spela...ehh nae!

vi hörs imorgon!

Puss hejeeeeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0