Övermätt

Varför varför varför ska man alltid ta den där sista tuggan som man ALLTID vet att man får ont i magen va?
Guud jag är så mätt nu,men jag hade ju gått och varit hiungrig ett tag så jag trodde nog att jag va hungrigare än vad jag va och bara lassa in :)

Satt och kom på förut när jag åt att innan jag vart tillsammans med Marcus så åt jag BARA mjuka bröd till tacos men nu skulle jag aldrig klara mig att äta tacos utan chips....så inga mjuka brön här längre :D

Åhh pappasen skrev på msn förut att vi skulle byta till sommardäck på min pärla imorgon....han lurar mig alltid så jag tror att det är mamma som skriver...han går nämligen in på hennes msn och skriver...haha....sen så avslutade han så här "kram från din tillgivne far"

det tyckte jag lät så himla roligt när jag läste det....tillgivne...hehe


Ne nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägag mig för nu har jag fruktansvärt ont i magen!


Puss hejjjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0