Onsdag kväll

Jaha då sitter man här igen :)

Idag har varit en skön dag!
Den började med städning...kanske inte så kul men ett måste...dom ska ju komma och inspektera våtrum och ventilatiosystem imorgon...ialla lägenheter så dom kommer mellan 08.00-15.00 vilka tider alltså!
Macke ska sova i stan inatt så jag va precis över hos kent och kolla om han kunde ha Lydia imorgon för jag ska ju till busfabriken med mamma och busungarna Edwin och Hugo! och det är ju inge bra att det ska komma och klampa in okända människor om Lydia är ensam hemma :D
Så hon får vara hos kent medan jag  och macke är borta...men hon älskar kent så det är hon bara glad för :)

Ida kom hit idag på förmiddagen ochh fikade och pratade lite skit.....sen åkte vi till marias hus och kollade runt lite...finns så mycket grejer alltså :D När vi var påväg hem så var vi så hungriga att vi stannade på Perkas och intog lite lunch :) och sen till Statoile och åt glass till efterätt :)
Vi Köpte Nogger Mint och det var den största besvikelse alltså...nog trodde jag att det skulle vara nougat i mitten...men det var det faan inte...var med som ischocklad....bläääää....så den köper jag inte igen kan jag lova!!!!


Ja som sagt så ska macke sova i stan inatt så jag ska sova själv.....bläääää.....men det är ju sista gången han hinner träffa Josef innan macke åker till Norge så jag förstår honom absolut! Sen ska han springa på stan imorgon och hitta födelsedags presenter till hans pappa och till hans bror för på lördag så ska vi dit på födelsedags kalas och då måste man självklart ha med sig paket :)

Och snart fyller jag år med....yyyeeeyyy :D
Men mig firar vi den 25:e på lördagen...kl 1 :) sen på kvällen är det dags att gå på Bloggfest och jag ser verkligen framemot det faktiskt.....ska bli så himla kul!!!!

Nae nu ska jag gå ut med Lydia på kvällspromenaden för sen blir det sängen...och eftersom att macke inte gör mig sällskap i sängen så får Lydia göra det *Myyyyyyys*

skriver mer imorgon och så ska jag ta massa kort på busfabriken :) Faan jag kommer ju bli som ett litet barn igen imorgon :)

Puss hejeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0