Måndag

Ja då är det måndag igen då och jag ska strax käka frukost och sen bege mig till Gusum för en förvandling av håret :) Så jäkla skönt det ska bli....ska klippa så att jag kan ha lite mer utsläppt och så ska jag bli rejält blond :)

Idag är foten lite bättre....värker fortfarande i den när jag ska gå men jag biter ihop och försöker att inte halta :) Idag ska jag ha på mig ballerina skor så det blir ingen gasbinda på den när jag är iväg......får väl se hur den är sen när man kommer hem och har belastat den med att gå :)

Ne nu ska jag gå och väcka min älskling....för idag är det faktiskt han som får gå ut med Lydia!

Tar ett före och efterkort på håret så får ni se sen :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Sara vad är det som händer ? Du gör illa din fot och jag har fått utslag över hela bröstet för jag råka sola i solarium 2 dagar i rad.. vart ska det här sluta ? hahaha

2009-04-13 @ 10:26:00
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Carro

Kort på nya frillen sen då;)

2009-04-13 @ 12:57:13
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0