Jävla skit a-kassa

Guuuud vad jag verkligen hatar dom alltså det är helt otroligt....skulle fått utbetalning idag....och tror ni att det har kommit) ehh nae skulle inte tro så! Jag har ju liksom skickat in kassakort och allt.

Men sånt är väl livet...har iallafall skickat ett mejl till dom nu och frågat vad faan dom styr med....jag har fasiken inget annat än problem med dom där och dom som jobbar kan faan inte sin sak...en säger en sak och en annan säger en annan sak...blir så tröööötttt!!!!


Åhh nu verkar det som att det blir att gå på bloggfesten iallafall...ville ju inte direkt gå själv...men en Tjej som med fått inbjudan skrev i min blogg och undrade om vi inte kunde gå ihop för hon ville inte heller gå...det låter alldeles ok tycker jag....har läst hennes blogg lite då och då och hon verkar vara en vettig människa :)


Nae nu ska jag gå och tjura lite för att jag inte fått in några pengar idfag!

Hej hejj hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Tja,

Gå och jobba kärring sluta leva på a-kassa.

Hur gammal är du? Sluta skriva som en 15 åring

2009-04-02 @ 20:45:24
Postat av: sara frank

hahahaha...tur att man vågar stå för vad man skriver....skratt retande ...hahahahaha

2009-04-02 @ 20:47:34
URL: http://sarafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0