Jaha ja

Faan va tråkigt det är att vara själv hemma...Macke åkte in till stan tidigare idag och skulle hälsa på sina vänner....så nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska göra....ska nog ringa älsklingen och se när han beräknar att vara hemma så jag vet när jag sla laga maaaaaat :)
Jag är ju hungrig nuuuuuuuu :D

sitter just nu och små kollar på nåt matprogram på 3:an...åhh jag älskar mat program....tittar på det hela tiden


Imorgon ska det tydligen bli underbart väder och sol hela dagen....då ska jag unna mig att sitta på balkongen hela dagen och bara va...idag har det ju varit fullt upp med både städning och tvätttid....ska ta och rota fram någon bra bok att läsa imorgon :)


Vilka läser min blogg?

Lämna ett avtryck :)
Postat av: JOnna

Jag såklart...

2009-04-03 @ 19:53:15
Postat av: F R I D A

Jag oxå :)

2009-04-03 @ 23:05:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fridakarlsson
Postat av: Ida

Jag me såklart=)=)<3<3

2009-04-04 @ 08:15:54
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0