Ikväll igen

Ja nu ikväll har jag lagt ihop en tårta igen :)
Sanna ringde vid typ 7 och undrade om jag kunde göra en tårta åt Nina tills imorgon....så det var bara att ge sig till affären och handla grejer...så nu är den ihop lagd....hon ville ha en nästan lika dan som jag gjorde till sanna...ska väl göra lite annorlunda men nästan lika :)

Så det blir att gå upp skapligt imorgon och vispa grädda :) Lägger även in bilder på den imorgon!

Nu är det sängen som gäller för imorgon har jag planerat att vara ute hela dagen!

Är du ledig imorgon jonna??

Puss o Godnatt


Klickade föresten hem 2 klänningar idag :) Hoppas vid gud att dom sitter så man slipper skicka tillbaka och grejer :)


En vit söt sommarklänning

och sen den här.....tycker dom va fina :)

Kanske nåt att ha på sig den 25:e...klädsel var "vårigt" då passar väl någon av dessa va?

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

japp...ledig men ska hjälpa till o lyfta möbler här hemma!! maggan ska ju flytta in!! men kom du om de va de du ville!

2009-04-10 @ 07:49:08
Postat av: Anna

den sista var super fin!

2009-04-21 @ 13:26:02
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0