Hej hej!

Hej på er därute!

Idag har det inte blivit mycket blogg skrivande då jag och älsklingen har umgåtts och myst hela dagen!

vi tog oss en härlig sovmorgon och gick upp vid halv 11....sen gick jag ut med Lydia på morgon promenaden!
Sen va det dags för frukost och guuud va gott det var :)

vid 2 så gick vi ut med Lydia och lektemed henne o kasta boll och pinnar och hon vart helt slut...hehe hon har så dålig kondition!
Ringde sen upp till mamma o pappa och kollade om dom skulle va hemma och det skulle dom....så vi tog på oss och packade in Lydia i bilen och åkte till systemet...var ju tvungen att springa in på Melkes en snabbis med och se hur det går för dom och jag säger bara SHIIIIIIIT :D

sen åkte vi hem till mamma o pappa och fikade och så fick Lydia  leka av sig lite....men Totte var ju mer leksugen än var Lydia va :)
















Lydia fick låna Tottes lekgris och hon tyckte att den va så kul så hon släppte den inte ur sikte :)

Nu sitter jag här och ska strax äta tänkte jag...fixa ihop en tonfiskröra och så köpte jag Ciabata och sallad och så...guuud så gott det ska bli :)

Ne nu ska jag kolla lite tv och sen fixa käääääk!

Puss hejjeeee


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0