hej hej hej

Då sitter man här för typ andra gången idag...har hållt på att städa och greja hela dagen och så har jag hunnit med att vara på arbetsförmedlingen och gjort en ny handlingsplan...sååååå kuuuuul :) eller inte kanske :)

Borstade Lydia förut innan jag började städa och jag verkligen älskar henne men just denna tid på året så fäller hon nåt så fruktansvärt och det är så jäkla träligt...men men sånt är livet....bara att borsta henne 2-4 ggr per dag så blir det nog bra till slut....och hon är så duktig varje gång för hon tycker det är så skönt och så vet hon ju att hon får gotti efteråt :)


Nu sitter väl min älskade och genomgår fruktansvärd smärta....han ska nämligen göra en  tatuering på sidan av magen på revbebenen :D Jag skulle vilja vara med och se smärtan...haha..Han ska göra en minnes tatuering till hans bästa kompis som hastigt gick bort

Ne nu ska jag gå och baka lite till pålördag då min familj kommer på besök och firar min födelsedag....har inte bestämmt än vad jag ska göra för tårta denna gång :)

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Bild vill jag se sen på tatton! COOLLLTT på magen!

2009-04-20 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0