Godmorgon

Solen skiner jag jag är glaaaaad idag känner jag :)

sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig vid halv 10 så ska vi hem till dom och packa in ungarna i bilen och fara till busfabriken...men innnan det så tänkte jag äta frukost hos mamma o pappa....mycket godare att äta det där än att sitta själv här och äta :D

Dom där inspektions gubbarna springer i trappan....men det lustiga är att dom måste ha nåt system att gå efter för dom tar inte en lägenhet i taget här utan dom springer upp och dom springer ner men våran har dom inte tagit än men dom nedanför och dom ovanför oss :) aja ska snart gå och lämna över Lydia till kent så kan gubbarna gå in här sen :)

Guuud imorse vaknade jag vid 5 och va jätte pigg :S men jag satte på tv:n och kollade lite och lyckades somna om och så sover man ju alltid som skönast när klockan ringer :)

Ne nu ska jag ta och göra mig helt klar så jag bara har att springa ut när mamma kommer :)

Skriver och lägger in bilder när jag kommer hem!!

Puss hejjeeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Åh du måste lägga upp kort när du har på dig klänningarna :) Jag kan faktiskt gladligen säga att utslagen börjar förvinna nu - PUST!- sen ska jag fan gå med vinter jackan till den 25e haha

2009-04-16 @ 15:31:26
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0