God kväll!

Åhh jag känner bloggtorka.....det är ju inge kul alls!

Har precis duschat och kollat på "Herre på täppan" som jag tycker är grymt kul :)

Vi åkte ju till gusum på förmiddagen idag coh sen ut till finnebo och spelade paintboll...men jag spelade inte...tittade bara på....smärta och blåmärken är ju inte riktigt min grej va :) Men någon gång ska jag faan i mig ge mig in i spelet...säger inte nbär...men nångång så :)

Snart dax att sova....macke ska tydligen upp tidigt imorgon för det är dags för ännu en tatureing ...det räcker tydligen inte med dom 1oo han har :) Fast det är ju rätt snyggt om man sätter dom på rätt ställe :)

Jag vill med tatuera mig....så i sommar blir det hårdträning så att man får en platt mage och så blir det en tatuering ...det är min utmanning i sommar :)

Ne nu är det dags att krypa ner i sängen!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Haha okej, jo om jag skulle köra å är den skydd till hakan jag skulle ha! haha. Jo tack och lov så är dom påväg bort!!! YES!!.

Jag är as peppad för lördag, ska bli så jävla kul! men är ändå lite nervös! haha. när kommer du in på lördag då? och ska vi ta hugo och ta ett glas först?

Kraaam

2009-04-20 @ 09:29:30
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, det skulle juh vara kul om du kom in vid halv 6 så man hinner prata lite :) men sen är det juh om du hinner eftersom du ska ha främmande =)

2009-04-20 @ 11:23:33
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej det låter skit bra :)

2009-04-20 @ 14:54:01
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0