God kväll

Jaha då var det kväll ja!

Har precis fått massage av min älskling och oj vad skönt det var men det gjorde ont som faaaaaaaaan....måste nog beställa en tid så dom renoverar ryggen på moig för annars blir sommarsäsongen ett helvete :)

Åhh jag måste berätta vad jag drömde om inatt!
Jag drömde att det var storm/tornado här vid vårat hus och jag och macke låg gömda under soffbordet och allt bara flög omkring och det var jätte läbbigt...vaknade upp genom svett och helt skakig....åhh jag hatar att ha sånna drömmar...fyyy!

Ska nog snart gå och lägga oss...

Imorgon börjar jag jobba kl 2 på dagen och lär väl hålla igång till 2 på natten...weee, men ska bli skönt att jobba igen faktiskt och få ut en lön som man kan överleva på liksom :) men jag måste sova ordentligt inatt så att jag är utvilad imorgon eftersom att jag jobbar natten och jag är ju inte så van att vara uppe sålänge längre :D


Ne nu är det sängen som gäller...

Tar lite kort imorgon så att ni får se hur NYA Melkes ser ut :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0