Fredag

Jaha då sitter man här...hav väl varit vaken sen 8 men låg och drog mig i sängen till typ 9 sen var det ju bara att gå  upp och äta frujost så strax ska jag gå ut med lydia....undra varför det alltid är jag som får gå upp på morgonen och gå ut med henne? jag vill me ha sovmorgon för en gångsskull...men icke!

vid halv 11 ska jag skjutsa macke till läkaren för han ska kolla en grej i ansikten som han fått och den är jäkligt infekterad....så vi får väl se vad läkaren säger


Igår somnade jag som en stock....var helt slut efter busfabriken med ungarna...men oj vad kul det var där :)


Ne nu ligger Lydia och suckar så det är väl bäst att gå ut med henne kan jag tro!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Haha det är det ständiga problemet! Hatar kläder haha!!

2009-04-17 @ 13:24:57
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEj! Det är bara o skita i o g¨å ut me henne då....gå ut ioch lägg dej i soffan och lydia i sovrummet med dörren stängd!

2009-04-17 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0