Då är man vaken

Jaha då är man vaken igen då :) Gick upp vid 8 och åt frukost...väntar på att Lydia ska vakna så jag kan ge mig ut med henne...hon ligger och snarkar i sovrummet fortfarande :)

Sen blir det tårtganering för hela slanten

Idag verkar det inte bli så bra väder som det var sagt....ja uppehåll blir det väl men inte strålande sol och jätte varmt...men men man får vara tacksam för att det inte regnar iallafall:)
ska åka till gusum sen vid 10 haket...förbi med tårtan...upp och tvätta bilen sen åker jag till Jonna en sväng....mamma o pappa och dom håller ju på och hjälper Maggan att flytta ner till gusum...granne med Magnus o Jonna.....jag tänkte prova jonnas nya utemöbel idag :)


Nae nu ska jag fasiken gå in och väcka Lydia och gå ut så jag kan bli klar med tårtan någon gång!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0