Söndag

Ja idag är det söndag och det är en riktigt seg dag....jobbade i fredags och jobbade igår...typ 32 timmar på 2 dagar....det är inte illa pinkat det :) men man känner ju i kroppen att man har jobbat kan jag lova...i fredags var jag väl hemma vid halv 3 somnade halv 4 och upp vid 10 för att sedan åka och jobba....igår somnade var jag hemma vid 03.15 kanske och duschade av sig och somnade väl vid halv 5....kunde inte sova....sen vaknade jag imorse och kollade på kl och då var den halv 11 och då fick jag dåligt samvete för att jag hade sovit så länge och för att jag inte skulle hinna med något idag....macke sa åt mig att jag behövde sova efter dom här 2 dagarna men jag hade inte samvete att ligga kvar i sängen....jag får alltid dåligt samvete om jag sover till typ 10-11 på förmiddagarna när jag jobbat natten....är jag konstig?

Igår hade vi iallafall Bruno och Gutte som spelade på jobbet...vid typ 22 på kvällen så började vi undra vart allt folk var och undrade om det skulle bli en flopp....men vid 11 så kom ALLT folk....verkligen allt folk....fullt tryck i baren och man hann nästan inte med....blev ju några mil igår alltså :)
Men Bruno och Gutte är ju bra alltså :) Och det märkte man på folket som var där med ..hehe...bara glada miner....förutom från mig ibland :) Hatar när folk man känner tror att dom ska kunna stå och skrika "SARA SARA SARA " en del tror att jag ska prioritera dom före andra...men så är icke fallet...tar var och en i tur och ordning så det så! Hels så prickar dom in det när man har som mest att göra...haha

Nu är jag ledig måndag,tisdag,lördag,söndag.....UNDERBART!

Imorgon ska jag ta och rensa skafferiet tänkte jag för jag och Malin ska åka och storhandla på tisdag...fylla på frysen och kylen lite...behhövs verkligen alltså!

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det att mysa ner sig i sängen och kolla en film.


Lämna gärna ett hej när du är inne och läser :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Jag har lite minnesluckor från den kvällen :-P Men om jag känner mig själv så kan jag vara en av dom som ropade på dig :P Förlåt! Det var ju ganska mycket folk som kom ändå! Kul kväll! :-)

2008-09-29 @ 07:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fridakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0