depp

ligger här i sängen med datan i knät..


jag tror att jag är deprimerad...eller jag vet att jag är deprimerad....höstdepp....visar inget utåt...men inom mig mår jag inte värst...men som sagt jag vill inte visa det utåt just därför att jag inte orkar med frågor...orkar inte förklara mig...har ingen ork och skulle kunna ligga i soffan 24 timmar om dygnet....inget är kul liksom...

Så till er som skickat sms tillmig som jag inte svarat på..ta inte illa upp om jag inte svarar för då är dte bara en dålig dag...svarar när jag pallar med det....

Ligger och lyssnar på depp musik...det är det ända som är bra just nu faktiskt....

Jag skulle vilja åka iväg....bara åka bort ett tag och komma hem igen med nya krafter.....

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

Men vännen då...vi måste ses! Är du ledig idag?? hör av dej isåfall så kan vi umgås om du vill o orkar..vill juh finnas här för dej! Pussåkram!

2008-09-22 @ 08:27:06
Postat av: Annelie

Du är starkare än du tror, Sara!!

2008-09-23 @ 18:31:55
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0