Popcorn

Jag sitter här och funderar....har precis gjort micropopcorn.....hur vet dom hur många kärnor dom ska lägga i påsen? Är det någon som har suttit och provat sig fram? Jag menar dom kan ju inte stoppa i förlite  och dom kan ju inte stoppa i för mycket för då går ju påsen sönder i micron? Sen är det ju även såhär att alla kärnor blir ju i nte poppade...alltid så är det o poppade kärnor i botten på skålen..haha...vilka funderingar jag har :)

Ligger och kollar på du är vad du äter och äter choklad :P så jävla nyttig jag är :D


Faaaaan jag vill me ha en snygg blogg :(


nu är det förhoppningsvis klart att det blir åre och nyårskryssning med Emil och Anna...ja macke med såklart....ska bli riktigt kul! får reda på på måndag om anna får ledigt så att vi kan åka till åre!

nu ska jag titta vidare på tv

Älskar Marcus♥

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Stina

Nu gör jag ett nytt försök att börja blogga. Så kan du hålla lite koll.. ; )

Thanx for beeing my friend!



Puss Stina

2008-10-23 @ 23:34:03
URL: http://goyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0