Imorgon

jaha imorgon ska jag börja itt nya liv.....tittade ju på "du är vad du äter" idag och kom på att imorgon ska jag ta mig faan ta tag i det!
"Slutade" ju att röka i måndags så då blir det ju lite små ätande här och där....men nu ska jag fösöka att småäta nyttigt istället :)
Ja jag kan ju inte säga att jag slutat röka än....det kommer jag bara säga när det har gått ett tag då jag är säker på att jag inte får några återfall :) det har varit ett par piss jobbiga dagar nu kan jag lova er...humöret har varit i botten och det kommer det säkert att vara ett tag...det gäller bara att bli av med vanan att ta en cigg liksom.....och hitta på andra saker att göra....kan ju säga så att vårat hem skiner som aldrig förr :)

nu känner jag mig riktigt peppad inför imorgon :)

Nu sak jag hoppa i säng...för att sedan gå upp kl 8 imorgon och gå ut och gå....hoppas det är fint väder bara!c


Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: JOnna

Va ska du ner i vikt för---SDu e ju redan pinsmal!

2008-11-07 @ 05:57:06
Postat av: Annelie

Hehe ja och alltid efter programmet så tänker man så här:D Ja men vi kan tävla. Men ja kommer bara ha stegräknaren på när jag går promenader. Inte på jobbet o i skolan o sånt. Vad duktig du är som slutat röka! Grattis! Hoppas din pappa kommer tycka om glöggen. Nu ska jag på 45års kalas. Puss

2008-11-08 @ 16:09:03
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0