soffan

Ja i soffan har jag spenderat mesta av tiden idag...känner mig fortfarande inte bra...hängig och feber...usch! Men det ända positiva juist nu är att älsklingen är hemma igen....hämtade han vid kvart över 4 i lördags natt....somnade väl vid 7 och sen upp vid 10 på söndagsmorgonen för att gåut med Lydia...macke och jag skulle ha en mys dag...men det slutade med att jag fick åka och jobba vid 1 och var inte hemma förns vid halv 7....så vart inte så myckjet mys då inte....var ju as trött....

Sitter ohc väntar på att doms ka ringa ovh säga om jag ska jobba ikväll eller inte.....

Har tvättid ikväll med...men det får macke ta om jag ska jobba...måste iväg och köpa sköljmedel med....uhh jag orkar inte röra på mig :(


ne nu ska jag bädda ner mig i soffan igen....

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Tony

En liten fråga bara, hur länge har du tänkt sitta i soffan har varit inne på din blogg ett flertal gånger o det enda jag läser är "sitter i soffan" :P

2008-05-27 @ 15:15:33
URL: http://www.melkeskrog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0