Jaha

Fick lite påhopp att det var länge sen jag skrev...och ja det var det juy såg jag....får be så hemskt mycket om ursäkt :D

Får börja med att Säga GRATTIS till Ida som klarade sitt körkort idag :D Nu rööö...hehehe

Igår så åkte jag upp till mamma vid 9 tiden för vi skulle tatuera oss...eller hon skulle tatuera sig och jag skulle bara fylla i min i svanken....men mamma skulle natyrligtvis göra först och jag hade ju tid vid 1 hos Elin för att fixa håret.....så vid halv ett var inte mamma klar än så då åkte jag ner till frissan....sen var hoin som tatuerade tvungen att vara hemma till 3 så jag han inte fylla i min i svanken eftersom att jag inte var klar hos Elin förns vid halv 3.


Ne vet ni vad kära vänner....nu hinner jag inte skriva mer....ska hoppa ner i sängen till min älskling och Mysa lite


skriver mer i morgon!

hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Äntligen har du uppdaterat! :-P Allt bra?

2008-05-28 @ 13:42:30
URL: http://absolutefridaa.blogg.se
Postat av: Ida

Tack så jättemkt vännen min=)

2008-05-28 @ 15:06:49
Postat av: Carro

Va gjorde du för skoj me håret då? :)

2008-05-29 @ 10:15:11
URL: http://milfens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0