Torsdag

Jaha då var det Torsdag igen då...inte gjort sp mycket idag...åkte ut till bettan idag vid typ halv 10 för jag skulle ha david medans hon skulle till arbetsförmedlingen....så vi lekte lite sen satte vi och och kolla på tv och myste....

sen när jag kom hem så dammsuga jag lite och lagade mat och bytte sängkläder...så ikväll blir det en dusch och sen krypa ner....finns inget bättre än att vara nyduschad och krypa ner i en renbäddad säng....underbart....och lite mys måste man ju klämma in med :)


Igår var vi inne och firade Alvin....usch va alla barnen växer upp fort :( snart ska dom väl ut på äventyp och flytta med :)
efter att vi hade varit där så åkte jag mamma och pappa till Jysk....do fock för sig att köpa nya vardagsrums möbler och vips så hade dom köpt det...hahaha...en 3-sits soffa och 2 as sköna fotöljer i svart skin....kommer nog att bli snyggt hemma hos dom....och nu när dom ska göra sig av med sin skin soffa så sa pappa att vi kunde få den....väldigt välkommet kan jag lova....nu har vi ju en soffa och 2 fotöljer i typ och lydias hår fastnar nu lagon mycket....as träligt...men då blir det ju mycket bättre medm en "skin" Soffa. och så kommer det bli mycket bättre med plast i vårat vardagsrum....så nu får jag äntligen möblera om som jag har velat sen jag flyttade hit...hehehe
Så på onsdag kimmer pappa ner med soffan och vi ska flytta bokhyllan och sådär....sen ska vi köra iväg våran soffa och fotöljerna...
Åhhh jag längtar tills Onsdag :D

Imorgon är det jobb so gäller...jobbar 14-02....Jag och Malins ka jobba...så jäkla kul alltså!!!

På lördag ska jag storstäda och tvätta det sista jag har...skönt att ha det rent och att det inte är så skitigt när vi sja möblera om på onsdag.

Ne nus ak jag ta och se på tv lite


Pusss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0