Tisdag

Dagen började med att jag gick upp vid 8...kollade ut och suckade lite.....sen ut med Lydia....sen göra iordning sej för att åka till Malin och käka frukost...värsta goda :)

Sen åkte vi in till stan och strosade runt och försökte att hitta något fint till Kryssningen....hittade en lång skjortliknande sak som jag kanske ska ha med strumpbyxor och stövlar...kan nog bli fint tror jag.....sen så fick jag ett ryck och köpte en ny Kamera...

När vi skulle gå och fika så mötte vi bettan så då bjöd jag med henne så hon hängde med och fikade....mycket kul...


Imorgon ska jag städa av lite för på eftermiddagen kommer mamma och pappa med soffan och vi ska köra iväg den här vi har nu....ska bli så skönt med en annan soffa!


Ne nu är det nog dags att hoppa i sängen...asa ont i magen har jag...blää!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0