Tralla la

Jaha då är det lördag och jag är LEDIG weeee :)  skönt som faan att va hemma lite och umgås med min kärlek!

Igår var det midsommar....dagen började med att åka upp till mamma och pappa vid 12 för att äta middag med dom + mattias m familj! Sen runt 2 så åkte vi upp till dalängen...men vi åkte hem igen när det började regna....sen vid typ halv 4 så åkte älsklingen och jag hem....laga mat på kvällen och myste...Vi har ju inte setts på typ hela veckan eftrsom att jag jobbat kväll...hade hyrt 2 filmer som vi tittade på och kvällen avslutades vid typ 11 då vi somnade på 3 röda.

Åhhh i tisdags var jag på massage och fy faan så skönt det var....helt otroligt...,men det behövdes kan jag säga....ska tillbvaka på onsdag eftermiddag och få 45 minuter massage igen....dyrt är det...men det är faan värt pengarna alltså!

Snart ska jag börja städa tänkte jag...är inte så skitigt direkt...men lite pedant är man ju alltid :) skönt att ha det rent och städat!


ne nu ska jag sätta fart så jag blir klar!


Puss pusss

None

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0