Fredag

Yes idag är det fredagkväll och jag är ledig....sitter nu i soffan och lyssnar på jason Mraz....underbart.....funderar på att ta mig en cider....har inte rikigt bestämmt mig än :)
Har hunnit att umgås med min babe idag med...eller på eftermiddagen efter att båda slutat jobba...sen nyss kom Mackes polare henke hit.... och så messade ida så lägligt och undrade om vi skulle hitta på nåt...och självklart vill jag det!!! Så hon kommer och hämtar mig snart så ska vi åka och fika hos några vänner :) Låta Henke och Macke vara i fred lite och prata kill snack...hahaha....
Imorgon ska dom på 10-års jubileum på vammar....så då blir det väl en helkväll för dom :) men mig gör det inget för jag ska ju ändå jobba...

ne nu ska jag nog gå och klä på mig...sitter ju i morgonrocken än :) duschade för en stund sen och om man ska iväg och fika så är det väl rätt bra att ha kläder på sig!



Älskar dej Marcus.....så himla mycket!!!!!!


Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0