Vilka drömmar

Alltså imorse när jag vaknade hade jag drömt så skumma drömmar...såå skumma :)
Ska käka nu men jag skriver vad drömmarna handlade om när jag har ätit!



i den ena drömmen så skulle jag åka ner till Melkes och käka lunch....satte mig i bilen och åkte...sen så hade dom en poliskontroll vid vammarskolan som jag självklart vart tvungen att stanna i...då kom det fram en polis...och gissa vem det var!! Jo det var Matte i Bygglov som var polis!!!så han ber om körkort och det där...sen ber han mig följa med in i skolan....där kommer jag inte ihåg så mycket förutom att han frågade vad jag ville käka till lunch...och så rabblade han upp vad alla mat ställen i viken hade till lunch....det slutade iallafall med at vi bestämde oss för att äta på Melkes...så jag tog min bil ner och där på parkeringen träffar jag mackes pappa och mackes morfar...och så polisen som i det här fallet var Matte! :) så gick vi till melkes...där träffar vi Bettan och David så vi sätter oss vid samma bord....vi hade tänkt att käka buffe men allt var slut så vi satt och väntade på att dom skulle fylla på...vi väntade och vi väntade...sen Sa Matte att han var tvungen att gå snart för han började att jobba igen...så väntade vi typ 10 minuter till men sen var han tvungen att gå....sen när han hade gått så kom dom och fyllde på all mat! Så stakars Polis Matte fick vara utan :)

Hahaha vilken dröm alltså...undrar var man får allt ifrpn ibland:D


den andra drömmen kommer jag inte ihåg så mycket av...men det jag kommer ihåg var att jag inte fick komma hem mer för pappa...men jag smög hem när jag visste att han inet var hemma...självklart så hade jag Lydia med mig...
Jag kommer ihåg att jag kom hem och pappa var ute och gick med Totte....så hörde jag totte skälla så ut fort som attan ur huset och sätta mig i bilen och köra därifrån.....men när jag skulle köra ut frpn infarten så möte jag en bil där....och det var tydligen pappa...helt plötsligt satt han i en bil...hhah
Men då tog jag fart och körde på bilen och prejade mig förbi....sen vaknade jag av att jag tjöt :)

vilka drömmar....hahahahahahahahahahahahahaha

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

hahahah! Du e ju allt bra störd, Sara:D

2008-02-06 @ 21:18:59
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0