Söndag

Jaha idag är det söndag och jag sitter och kollar på Singing bee samtidigt som jag sitter och skriver här...har precis käkat fil med flingor...attans vad gott det är...så nu har jag precis hällt upp ett glas med cola som jag ska avnjuta!

Är väl dags att gå och lägga sig snart men skulle jag tro...macke ska väl snart krypa ner så då gör jag med det oh myser lite innan han somnar...sen slutar det väl säkert med att jag inte kan sova och går upp och kollar på tv istället :)Brukar bli så...

Undra vad man ska hitta på att göra imorgon då....stor städade ju i torsdags så det behövs inte imorgon utan det blir väl en "liten" städning....har ju pakat ner datorn med så jag ska väl åka ner med den till bussgods för vi ska skicka upp den tillmackes mamma...hon behövde en ny....så hon kunde lika gärna få den....så blir ju jag av med den menar jag!


Ne nu ska jag gå och ta en cigg och diskutera med min babe vad jag ska laga för middag tills imorgon!



See you!!!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0