Måndag

Jaha dåär det första dagen på en ny vecka..weee :)
Idag har varit en riktig slapp dag....eller gick en lång runda imorse men annars så har jag slaååat...

Ätit lax med romsås....Ja jag fick ju göra 2 mat rätter för macke äter ju inet fisk...så han fick kött potatit och brunsås...medans jag åt lax potatis och rom sås...nam nam an....och nu har vi precis ätit kladdkaka med glass och hallon...såå gooottt!


Jaha imorgon och åker mamma o pappa och dom...jag är ju inte lite avundsjuk eller så...satt och kollade på filmen sen vi var i Thailand sist....och det knöt sig i magen....jag bara längtade tillbaka för att det ör ju verkligen ett paradis...och va brun man va då...usch...och sen såg jag när pappa hade filmat mig att jag var fruktansvärt smal....vilket jag inte är nu direkt...började med p-piller igen och jag har gått upp 4 kilo på en månad...och jag tycker att det är rätt mycket....så hädan efter blir det 1 timmas promenad innan frukost....hoppas jag klarar det....vill ju komma iform igen...jag menar...jag ska väl kunna visa mig i badhuset osv utan att kämmas? eller? Och en del tänker s'kert nu att jag inte är tjock osv....ne visst jag kanske inte är tjock...men allt jag går upp sätter sig på magen...och JAG ser det....det är JAG som mår dåligt över det...punkt slut!
Men nu ska det bli ändring i mina vanor!

Imorgon ska jag gå upp vid 8 och gå ut med Lydia...sen gå hem med henne och sen ta mig 1 timmas promenad i rask takt.....sen upp till mamma och pappa o säga hej då....buuhuuu

Nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv.....och smälta kladdkakan :)

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0