lördag

Idag har det varit en riktigt soffdag....mådde riktigt dåligt imorse när jag vaknade....vaknade första gången vid typ 9 men sen somnade jag om och gick upp vid 12 istället :) Lite bakfull var jag kan man säga...även att jag inte drack så mycket igår....det är lustigt att man kan må så dåligt liksom fast att man inte druuckit så mycket!

Vi var ju och käkade med emil och anna igår och så drog vi hit till oss och drack lite och sen vidare ner till bowlingen....bowlade och hade kul....gick väl hem vid typ halv 2 sen när vi kom hem så kom danne...och macke han och Dajjen hade väl efterfest eller nåt :) Jag duschade och gick och la mig!

Jag har legat i soffan heeeeeela dagen verkligen....funderar på om man ska ta och laga lite mat...men jag ve inte vad jag ska laga....nåt smidigt...typ klyftpotatis och snitzhel med pepparsås kansk...hmmm...aja jag får se vad jag gör :)


Sitter och tittar på koloni området iris....hjag skulle vilja ha en sån liten stuga....så mysigt :)


Ne nu ska jag lägga mig ner igen och slappa :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0