Fint väder

Ja underbart väder är det ute....solen lyser och det ser nästan ut som sommar!!Ska ut och gå Lång promenad med Lydia sen tänkte jag....ser ju så skönt ut...
Har hängt ut täckena på balkongen med ...vädra dom lite sen bädda rent...och ta en dusch innan man går och lägger sig i en ren bäddad säng!

Vänta på att klockan ska bli halv 5 då så jag kan börja laga mat tills min älskling kommer hem!Idag blir det kyckling ris och sås...mummmaaa!!!

Jag skulle ha storstädat idag men imorse när jag vaknade så kände jag inte för det....så jag tar det imorgon eller på torsdag...har gått och plockat lite här och där!


Åhhh mina Älsklings bebisar börjar bli stora....för stora :)
Kolla här bara

image7


                                                        Hugo och Edwin




image8

                                 Alvin


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Stina

Haha.. Sötaste ungarna ever.. =)

2008-02-05 @ 21:15:14
URL: http://goyella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0