En vecka

Ja nu är det typ en vecka kvar tills mamma och pappa kommer hem och jag längtar! Jag saknar dom som sjutton faktiskt...jag brukar ju vara där uppe typ varannan dag och prata med mamma minst en gång om dagen :)Men hon ringde härom dagen och pratade lite....hon har köpt en väska som jag bad henne köpa...det bästa är ju att vi var där förra året och jag såg ju massa saker då så det är ju bara att förklara så hittar hon det...hhehehe


Ne nu ska jag se på Greys och sen sova!

Puss o Gpdnatt!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

Va greys bra eller?? Ja missa ju:(

2008-02-21 @ 08:13:28
URL: http://cma.bloggagratis.se
Postat av: JOnna

Saknar dom fan oxå ju!!

2008-02-22 @ 07:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0