Glad

Yes nyss ringde Malin och sa hur schemat blev för denna vecka...överlycklig vart jag! j
obbar imorgon 11-22
tisdag 11-15
onsdag ledig
torsdag ledig
fredan 09-15
lördag ledig
söndag ledig

Jag är lyckligast just nu :D
känner att jag behöver vara ledig och ta hand om mig själv lite.....det är jag allt värd!!
och så känner jag att jag inte har träffat mina vänner på väldigt väldigt länge....vad sägs om en ute kväll i helgen????????? dricka lite,laga lite käk och bara mysa? Hoppas ni läser detta ni vet ju vilka ni är...mina tapas vänner menar jag såklart!! <3


Nu ska älsklingen och jag hoppa i säng

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Idan

Känner mej träffad;)skulle vara toppenkul...men jag ska bli firad i helgen så e kusin me familj nere oxå..så tyvärr..men vi hörs på telen imorn=) Puss puss

2008-08-11 @ 19:08:27
Postat av: Stina

Haha.. Kände mig lite träffad där allt.. ;) Fan va skönt att du är en massa ledig. Kan väl ses ngt?! Går på min sista semestervecka nästa vecka å sen är det jobb jobb jobb igen.. skojjigt värre.. ;P Men du har ju mitt nummer, slå en signal för spec upptagen kommer jag nog inte att vara. Hihi. Pusskram!

2008-08-17 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0