........................

Känner mig så tom......så förbannat trött på allt...känner mig inte 100 i kroppen....men det finns ingen tid att bli sjuk....imorgon måste jag skicka in jobben jag sökt till arbetsförmedlingen annars blir jag avskriven.....hatar att vara tvingad att söka jobb :(


jag har så mycket irritation i kroppen som vill ut....men frågan är hur?


Skulle kunna sätta mig och stor gråta när som.....men biter ihop....som alltid......

sova nu och hoppas att man vaknar till en bättre dag,risken är inte stor men hoppas går ju alltid


♥Marcus ♥

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Är du inte kvar på melkes? :/ Ams är as jobbiga! Trist att söka massor med jobb som man inte ens vill ha :(

2008-08-25 @ 19:43:18
URL: http://absolutefridaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Aha då är jag med :)

2008-08-26 @ 17:42:54
URL: http://absolutefridaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är det faktiskt dags för en uppdatering här :-P

2008-09-14 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0