Torsdag

Somnade på dåligt humör igår och vaknade med dåligt humör idag...ja men va kul då!!!!!!!
sen vet man ju att man jobba i helgen med...wooohoooowww!! men men vad gör man inte för pengar...hehehe....och så får vi ju inte glömma att jag jobbar med Malin med och då blir det ju alltid roligare!


Jag vill åka utomlands.....bara boka en sista minuten resa och dra iväg imorgon...faaan va skönt det skulle vara :) Men jag får vänta tills efter sommaren när säsongen är över för om jag har tur så kan man ta en veckas semester då!

ne nu ska jag ta och käka frukost och sen ska jag väl vika tvätt elller nåt annat i vanlig ordning

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Du måste ju fan spara till 2010...då ska vi ju till Thailand!!!!!!

2008-04-03 @ 19:50:53
Postat av: Anonym

http://grebgahnilam.blogg.se/1207836312_tnker_p_det_mer.html#comment

2008-04-11 @ 11:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0