ett år

Idag är det ett år sen Tommy lämnade oss...tiden går så himla fort och alla saknar dej!" R.I.P!


Annars idag så har jag och Lydia suttit på balkongen typ hela dagen....jag har suttit i solen och läst och Lydia har legat på golvet och myst....sen så vart det s varmt så då gick jag in och skar upp lite vatten melon...och Lydia mumsade med i sig :D så nu har man fått lite nränna iallafall :D :D

ska åka och jobba om 2 timmar...weeeee...får väl se hur många timmar det blir....hoppas det inet bli allt för sent bara eftersom att man ska upp och jobba imorgon!


Igår var jag och Malin i stan och handlade lite....var as skönt att springa runt på stan och leta saker....hittade väldigt mycket saker :D!


Ne nu måste jag ta och laga mat så att den är klar när min älskling kommer hem<!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0