Fredag

Jahop då är det fredag igen...veckan har gått fort som attan men det rä skönt det...ledig idag och hela helgen...underbart :)

Ska snart till Sanna och dricka lite vin och julpynta och självklart så skulle vi köra singstar....jag som inte kan sjunga...hahaha :P

Idag så har jag städat här hemma och satt upp jullampor och alltihop....fin fint vart det....så kul att pyssla tycker jag. Igår fick jag en jätte fin julgrans matta och julstjärna till granen av min älskade mamma...hon var i stan igår och köpte det åt mig :)

ne nu ska jag ta och dra mig tänkte jag!

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Åhh fan va skojj med singstar, sjung mycket nu gumman haha :P Svin kul :) Ha de så mysigt och hälsa :) Snart är jag hemma igen..saknar dig massor PUsssss

2007-11-30 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0