Första Snön

jahop idag kom första snön...eller inatt då iallafall...men nu är det mest blask...var ute med Lydia nyss och jag vart dungsur om fötterna...men Lydia tyckte det var kul med snö :)

Jaha igår var första dan på jobbet då....det gick kanon bra tyckte jag...lite ovant att vara trevlig hela tiden baar...hahaha...kassan kunde jag nog nästan allt om....förutom hur man delar en nota men det ska jag klara av idag.

Var även och fikade med Ida igår innan jobbet...alltid trevligt att träffa den tösen...så vi bestämde att vi är lediga på torsdag så då ska vi nog hitta på något...


Ne nu ska jag åka upp till pappa och mamma så att pappa får lägga på mina vinterdäck....går ju inte att köra på sommardäck nu...mamma hade åkt hem från jobbet i morse jag det var tydligen svin halt sa hon så jag skulle vara försiktig och komma hel hem :D

Puss pusss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0