Ännu en dag

Ja idag är en ny dag...torsdag är det och jag är ledig idag imorgon och hela helgen...skönt skönt.....idag är det en städdag...men först så måste jag köpa dammsugar påsar på birsa...tänkte hälsa på föräldrarna med men det är ingen som svara hemma så jag sitter väl här ett tag till och ringer sen och ser om dom är hemma då...annars struntar jag i det.

Igår sov jag så konstigt...vaknade vid halv 10 på morgonen av ett ryck och värsta äckliga känslan i kroppen...sen när jag satte mig upp i sängen så kom jag på att jag hade drömt en mardröm...men drömmen känndes så sann att jag var tvungen att tänka eftr ett tag...men sen så kom jag ju på att den inte var sann....den handlade om att vi var ute och åkte med en stpr båt/färja...och den började fyllas med vatten...sen hamnade vi i en pol full med vatten och is och där flöt det massa döda människor....usch jag får rysningar i kroppen när jag bara tänker på den...jag menar den känndes ju så fruktansvärt trolig...fast att det var den ju inte...aja så är det äckligt var det iallafall!

Ne nu ska jag ta och ringa mamma igen och se om dom är hemma...annars så åker jag till Sanna...eller sanna ska jag ju till iallafall men ändå :D

Makerad på lördag!!!!!!!!!!

Pusss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0