Stackars min Malin

Min snutta ligger på sjukhus :( Hon mår inte braaa...men dom hittar inget fel så hon får ligga kvar på sjukhuset tills att dom hittar något!!

Skönt att ha pratat med henne iallafall...fast att man inte får prata i mobilen på sjuikhus :P


Och Macke ska börja äta laktosfri mat i 4 veckor för att se om dte är det han är allergisk mot...KUL! .


Och Grattisssss Ida!!!!!!!!! inte långt kvar nu!!!!!!!!!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

Jag prata me Malin på msn nyss..stackare säger jag bara :(

Tack så mkt snuttan=) Puss

2007-12-07 @ 10:04:56
Postat av: Annelie

Vilken malin?

2007-12-07 @ 11:54:59
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: Mallan

Yes men nu är jag äntligen hemma :) Sittr nu och har fått hicka, mindre skojj, jobbigt haha :P
Saknar dig gumman
pusssss

2007-12-12 @ 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0